انتخابات اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر یزد، در روز دوشنبه مورخ 99/06/03 ، در اداره صمت استان واقع در بلوار 17 شهریور یزد برگزار شد، که با مشارکت 366 نفر از مجموع 554 نفر، درنهایت منتخبین به عنوان اعضای هیئت مدیره این صنف انتخاب شدند.

در این میان انتخاب حاج مرتضی ملک ثابت، با تجربه حضور در سه دوره گذشته این اتحادیه، و با توجه به شایستگی های ایشان در طی چهل سال سابقه و تجربه و تعهد و تخصص در این صنف، به عنوان نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد و عضو هیئت رئیسه این صنف برای چهارمین بار متوالی، باعث افتخار و اعتبار روزافزون برای مجموعه کلکسیون طلا بوده است.

از طرف وب سایت و اعضای مجموعه کلکسیون طلا این انتخاب شایسته را به ایشان، همکاران صنف طلا و جواهر و مردم عزیز شهر یزد تبریک عرض مینماییم.

لازم به ذکر است در این انتخابات جناب محمدرضا نوری زاده به عنوان رئیس، علیرضا صابری و مرتضی ملک ثابت به عنوان نواب رئیس، حسن علیخانی به عنوان دبیر، مجید فرهمندنیا خزانه دار، و محمد حسین منتظری و رضا دره زرشکی به عنوان اعضای علی البدل منصوب شده اند که با تبریک انتخاب ایشان، آرزوی توفیق در ادامه راه را آرزومندیم.