به گزارش سایت طلا، همواره یکی از بحث برانگیز ترین بازارها، بازار طلا بوده است، چرا که در آن میتوان سرمایه گذاری امن، بدون ریسک و البته همراه با سود زیاد را تجربه کرد. از این رو همه افراد، به دنبال پیش بینی ها از آینده ی قابل تصور برای بازار طلا می باشند.

اما بدیهی است که نظر کارشناسان این حیطه را می توان بهترین و دقیق ترین نظر درباره طلا و نوسانات آن دانست. در ادامه نظر چند نفر از کارشناسان بازار طلا را برای شما باز گو خواهیم کرد.

چارلی ندوس، استراتژیست ارشد بازار بر این عقهیده است که مسیر پیش روی طلا دارای کم ترین مقاومت خواهد بود و انتظار دارد طلا در این هفته با قیمتی بالا تر از 1954 دلار، بسته شود.

نیوزم نیز معتقد است که با وجود افزایش قدرت دلار و نزولی بودن طلا سرمایه گذاران نمی توانند این واقعیت را نادیده بگیرند که با وجود همه این شرایط، طلا نیز دارای حمایت بسیار زیادی خواهد بود.

جیمز استیل تحلیلگر ارشد طلا نیز می گوید، سرمایه گذاران لازم است به تصویر کلی اقتصاد نگاهی بیاندازند، که تصویر کلی اقتصاد در حال حاضر نشان دهنده افزایش قیمت طلا می باشد.

و سرانجام، تحلیلگران TD Securities معتقدند که جلسه فدرال رزرو در این هفته باعث برطرف کردن موانع رشد قیمت طلا خواهد بود و در نهایت قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد.

پس به طور کلی، می توان گفت که نظرات تحلیلگران درباره آینده این هفته طلا مثبت به نظر می رسد، اما همچنان امکان سقوط قیمت طلا نیز وجود خواهد داشت، پس به طور کلی از طرف کارشناسان حوزه طلا پیشنهاد می شود که سرمایه گذاران با احتیاط بسیار زیادی در این بازار حرکت کنند.

پیشبینی قیمت طلا