هنگامی که قصد خرید طلا یا جواهر دارید، نیم ست طلا و جواهر میتواند اتخاب مناسبی باشد تا بتوانید آن را با توجه به لباس ، سبک و شخصیت خود انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ نیم ست جواهر، میتواند به رنگ پوست و موی شما بستگی داشته باشد، بطوریکه اگر سبزه هستید، جواهراتی با طلای زرد به شما پیشنهاد میشود که برای انتخاب سنگ آن یاقوت ،آمتیست یا فیروزه میتواند انتخاب مناسبی باشد. اما اگر پوستی سفید دارید، معمولا جواهرات طلای سفید شما را جذاب تر می‌نماید. به طوری که سنگ هایی چون زمرد یا یاقوت کبود، با رنگ‌های آبی، بنفش یا قرمز، جواهراتی زیبنده شما خواهد بود.

اما برای نمایش و جلوه بهتر جواهرات بهتر از که شکل و اندازه و رنگ لباس متنناسب با آنها نیز گاهی در نظر گرفته شود، بطوریکه برای یقه‌های بزرگ از گردنبندهای بزرگ استفاده میشود تا مبتوانید آن را نزدیک به گردن خود ببندید. برای این نوع از لباس‌ها، معمولا گوشواره‌های میخی زیبایی منحصر به فردی به شما می‌دهند، در حالی که برای یقه های بسته‌تر، پلاک‌ها یا گردنبندهای کوچک‌تر، و یا گردنبندی با آویز بلند انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. هنگام استفاده از لباس‌های بسیار رنگارنگ نیز، باید از گزینش نیم ست جواهر شلوغ خودداری نمود و نیم ستی با طراحی ساده را انتخاب کرد. پیشنهاد میشود گوشواره ها نیز کوتاه باشند.

کلکسیون طلا یزد (ملک ثابت)

 جدا از این موارد شما می‌توانید هنگام خرید طلا و جواهر، نیم ست هایی با اشکال و رنگهای متفاوت را انتخاب کنید و ترکیب بندی زیبایی را ایجاد کنید، برای نمونه گردنبندی با یک نوع سنگ خاص، همراه با گوشواره‌ای متناسب با آن ظاهری بسیار جذاب ایجاد میکند. همچنین نیم ست ها، برای مناسبت های گوناگون متفاوتند و در مراسم‌های رسمی مانند عروسی ها ، معمولا به سراغ نیم ست‌ های سنگین و تجملاتی تر میروید، چرا که باید در این نوع از مراسم‌ها فردی متفاوت و درخشان باشید. اما اگر نیم ست جواهر را برای استفاده در میهمانی‌هایی نیمه رسمی خواستید، می‌توانید مدل‌های فانتزی تری را نیز خریداری نمایید بطوریکه اگر روحیه شادی برخوردارید و پرجنب و جوش هستید از انتخاب سرویس‌های بلند و سنگین اجتناب خواهید نمود.

در نهایت اگر هنوز ازدواج نکردید، با انتخاب نیم ستی ظریف و دخترانه شور و شوق خود را به زندگی نشان میدهید، یا اگر متاهل هستید، سرویس های مدرن و سنگین تر انتخابی مناسبی برای شماست و یا اگر دهه پنجم زندگی خود را نیز گذراندید، جواهرات کلاسیکی با نگین‌های بزرگتری از زمرد و یا یاقوت کبود به شما جلوه ای دیگر خواهد داد.

شما میتوانید از جواهرات و گالری تصاویر وب سایت کلکسیون طلا، برای انتخاب بهترین و خاص ترین مصنوعات طلا و جواهر در بخش های زیر بازدید نمایید.

گالری تصاویر کلکسیون طلا

سرویس های طلا کلکسیون طلا