انتخاب نگشتر جواهرنشان ماندگار، برای نامزدی و ازدواج،  نشان دهنده‌ی بزرگترین تعهدی است که در در زندگی اکثر ما رخ خواهد داد. درخششی که در دست چپ باید بیش تز از نور منعکس شود، و شما هر روز به آن نگاه می کنید و از تماشای آن لذت خواهید برد.

برای مشاهده حلقه های ازدواج کلکسیون طلا میتوانید از اینجا بازدید نمایید.

ااگر کیفیت مهم است ، انگشتری که انتخاب میکنید باید دست ساز بوده و از فروشگاهی با جواهرات معتبر خریداری شود. اما بطور کلی سبک و استایل پوشش، فردی که قرار است این انگشتر جواهر را استفاده کند، در تصمیم گیری برای خرید این انگشتر، نقش مهمی دارد، که خوشبختانه امروزه طیف گسترده ای از انگشتر جواهر، برای انتخاب وجود دارد و شما میتوانید در قیمت مورد خود، انگشتری که ایده آل همسر آینده‌ خود میبینید را انتخاب نمایید.

اما هر شخصیتی، نسبت به ذهنیت و نگرشی که دارد، به نوع خاصی از انگشتر تمایل دارد و اطلاع از این موضوع، خرید شما را هوشمندانه تر میسازد. 

برای دوستداران سبک های کلاسیک و ساده، طلای سفید یا پلاتین ( پلاتینیوم) مورد اقبال بیشتری قرار میگیرد و الماس انگشتر بهتر است به شکل گرد باشد. همچین انگشترهایی با جواهر به سبک گل رز، نیز مورد پسند این قشر است . اگر که خودتان طلای زرد را میپسندید، طلاهایی با رنگ شامپاینی نیز میتواند انتخاب شما باشد.

برای خانم های رمانتیک، طراحی ظریف و زنانه، با یک الماس گرد که توسط الماس دیگر احاطه شده باشد، معمولا مورد اقبال قرار میگیرد. معمولا اگر الماس‌های اطراف، کوچکتر از الماس اصلی باشند جلوه بیشتری به انگشتر خواهند بخشید. 

حلقه ازدواج

برای افرادی که درون گرا هستند، حلقه هایی با طلای سفید، که الماس‌ های آن به صورت خطی نسبت به هم باشند پیشنهاد میشود، بطوریکه الماسی که در مرکز قرار گرفته، نیز می‌تواند بزرگتر از سایرشان باشد. همچنین انگشترهای تک نگین مورد پسند این افراد خواهد بود. اما برای افراد برون گرا، طرح‌های مدرن و مینیمالیستی مورد پسند تر است. بطوریکه این طرح ها  معمولا از سبک های جدید و مد روز پیروی میکنند. این افراد، معمولا الماس‌های خیلی بزرگ را بروی انگشتر خود دوست ندارند و رنگ زرد یا شامپاینی مورد علاقه آنها قرار میگیرد.

برای افراد منطقی، تقارن اهمیت زیادی داشته و سعی کنید انگشتر جواهری را برای آنها انتخاب کنید که الماسشان برشی مربعی دارند و به صورت کاملا منظم کنار هم قرار میگیرند.