بسیاری از مردان زمانی که قصد خرید طلا و جواهر را به عنوان هدیه برای خانم های خود دارند، دچار سردرگمی هستند، ولی همه آنها میخواهند وقتی جعبه هدیه شان باز میشود، خوشحالی و هیجان را در صورت شخص مورد علاقه خود مشاهده کنند. اما چگونه میتوان در خرید طلا و جواهر خواسته ها و سلایق همسر خود را به صورت قابل ملاحظه ای در نظر گرفت؟!

اگر میخواهید همسر شما علاقه شما را نسبت به خود درک نماید، باید از سلیقه های متفاوت و عجیب او شناخت پیدا کنید و نشان بدهید که در مورد هدیه فکر کرده ایند و سلیقه او را در نظر گرفته اید، در واقع سلیقه همسرتان اولین و مهمترین نکته در انتخاب شما قرار خواهد گرفت.

اگر میتوانید هدیه ای که مورد علاقه هردو شما باشد را بیابید، بهتر است. و اگر در مناسبت خاصی میخواهید به او هدیه دهید، انتخاب جواهرات مورد علاقه او باید در اولویت شما باشد. مطمئن شوید که این جواهرات، خوش ساخت و زیبا باشد، به طوریکه به گفته یکی از جواهرسازان سرشناس : "جواهرات باید به روی بدن احساسی زنده داشته باشند، نه سفت، تیز و مصنوعی".

هدیه زن

نحوه خرید همسرتان، اطلاعات مناسبی را در مورد سلیقه او در اختیار شما میگذارد. آیا او قبل از خرید به جمع آوری اطلاعات راجب جواهرات مختلف میپردازد یا مستقیما برای خردی حلقه و انگشتر جواهر اقدام میکند؟!
به جعبه جواهرات همسرتان نگاهی بیندازید. او بیشتر از چه نوع جواهراتی استفاده میکند؟ دستبند و انگشتر برلیان؟ نیم ست؟ یا انگشتر جواهر و ...

نوع سنگی که همسرتان دوست دارد، به شخصیتی که دارد نیز مرتبط است، میتوانید در مورد تاثیر شخصیت افراد در انتخاب جواهر لینک زیر را نیز مشاهده نمایید.

انتخاب جواهر متناسب با شخصیت افراد