دستبندها، زیور آلاتی هستند که همواره یکی از گزینه های شما در زما خرید طلا و جواهر خواهند بود و ویژگی منحصر به فرد آنها با هر حرکت مچ دست نشان داده خواهد شد. چه در مهمانی باشید یا حتی در دفتر کار، دستبندهای برلیان همیشه به درخشیدن شما در لباستان کمک خواهند کرد.

اما، انواع دستبند برلیان، که با توجه به مناسبت، لباس و بودجه افراد میتواند در کلکسیون هر خانمی موجود باشند، میتواند در دسته بندی های زیر قرار گیرند.

دستبندهای آویزدار که معمولا طنین صدای ملایمی را نیز با خود دارند.

دستبندهای تنیسی که معمولا، یک زنجیر آزاد یا یک نوار از چند سنگ هستند و نام آنها به خاطر ستاره ورزش تنیس، کریس اورت لوید است، که پوشیدن این نوع دستبند را با ست کردن با لباسهایش در همه مسابقاتش رواج داد، نامگذاری کرده اند.

و در نها یت دستبندهای النگویی که معمولا سنتی ترین و محبوب ترین دستبندها هستند و دستبندهای برلیان از این نوع، معمولا به صورت چندتایی مورد استفاده قرار میگیرند.

شما میتوانید انواع دستبندهای کلکسیون طلا را از بخش گالری تصاویر و یا بخش محصولات در لینک زیر مشاهده نمایید.

دستبندهای برلیان کلکسیون طلا

دستبند برلیان

از نکاتی که میتوانید هنگام خرید دستبند به آنها توجه کنید، تراش سنگ روی دستبند، که میتواند به صورت گرد، پرنسس، زمرد و یا قطره اشک باشد، وهمچنین نوع سنگ ها و تعداد آنها به روی دستبند که میتواند سنگهایی همچون یاقوت کبود و دیگر انواع یاقوت و یا زمرد باشد، و همچنین ظرافت و ضخیم بودن دستبندها نیز میتواند از نکات مورد توجه شما در انتخاب دستبند مورد نظر خود باشد.