ولنتاین، فارغ از هر کشور و دین و مذهبی، مظهری از عشق و محبت است وعشاق همه ساله، بیصبرانه منتظر این روز هستند تا با خرید هدیه ای هر چند کوچک اما به ‌یاد ماندنی، عشق خود رو به محبوب خود یادآور شده و آن را با هم جشن میگیرند. اما افسانه‌های زیادی در مورد ولنتاین وجود دارد، که مهمترین روایت آن از امپراتوری روم است، که در برهه ای ازدواج را برای مردان و زنان ممنوع کرده بود. در آن زمان کشیش والنتین (valentine) به‌ صورت مخفیانه عشاق را به عقد هم درمی‌آورد و گل سرخی به آن‌ها هدیه می‌داد. 

پس از لو رفتن ماجرا والنتین به زندان می افتد و در آنجا عاشق دختر نابینای زندانبان شده و با عشق آنها، بینایی دختر برمیگردد. اما در تاریخ ۱۴ فوریه والنتین را اعدام میکنند و والنتین در نامه‌ای که برای دختر نوشته بوده است، با امضای “والنتین تو” این نامه را برای همیشه در ذهن ها و قلب ها ماندگار کرده است. و از آن پس والنتین سمبل عشق شد...

وقتی با عشق و از صمیم قلب کسی را دوست دارید، همه حستتان را می‌خواهید به او بفهمانید و چه بهتر که در این روز خاص و شگفت‌انگیز زیباترین احساسات را نثار فرد مورد علاقه‌تان بکنید. در کنار هدایای مرسوم در این روز، انتخاب طلا و جواهرات نیز از مواردی است که میتواند این لحظات رو برای شما و عشق شما به یاد ماندنی تر کند. مجموعه ای از محصولات و تصاویر منتخب در وب سایت کلکسیون طلا قابل مشاهده هستند.

گالری تصاویر کلکسیون طلا