امروزه آوازه و شهرت طلا و جواهرات یزد، حتی از مرزهای سیاسی کشور هم فراتر رفته و مردم نقاط مختلف جهان طلای یزد را به دلیل عواملی چون خلوص وعیار بالا و همچنین زیورآلات سنتی‌ آن مانند زنجیرهای چینابی که تنها با نام و برند یزد شناخته می‌شوند، پیگیری میکنند زیرا آنها میدانند که در هیچ کجای ایران نمی‌توانند چنین کیفیت و اطمینانی را از خرید طلا و جواهر برای خود داشته باشند.

کلکسیون طلای یزد نیز، با بیش از 40 سال تلاش و کسب تجربه و تخصص در زمینه طلا و جواهر ، همواره جزو معتبرترین نام ها و برندها در صنعتی طلا و جواهر یزد و کل کشور بوده است و تلاش کرده تا ضمن تثبیت مقام شایسته‌ی فعلی خود بتواند نفیس ترین طلا و جواهرات روز دنیا را به شما عرضه کند. 
گزینشی از محصولات این مجموعه را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

محصولات کلکسیون طلا ملک ثابت یزد

طلا یزد

از جمله نکات مورد توجه در خرید طلا عیار آن میباشد، که در اکثر استان ها عیار 18 به دلیل استحکام بالاتر مورد توجه است اما در استان یزد و استان های جنوبی کشور استفاده از عیارهای بالاتر برای بهره مندی از خلوص بیشتر طلا نیز مرسوم است.

پس از کسب افتخار و عنوان "شهر جهانی زیورآلات سنتی" برای شهر یزد، که شهرتی جهانی در این زمینه برای آن پدید آورد، امید است تا با افزایش تلاش ها و حمایت ها در صنعت طلا و جواهر، اعتلای روز افزون این شهر را در این زمینه شاهد باشیم.