سرویس طلا، معمولا به مجموعه ای هماهنگ، شامل گردنبند، دستبند و یک جفت گوشواره و در بعضی موارد یک انگشتراطلاق میشود. در برخی موارد اگر سرویس ها، تنها شامل گوشواره و گردنبند باشند، به آن نیم ست نیز گفته میشود. در این بین در طراحی سرویس های طلا، علاوه بر ترکیب طلاهایی سفید و زرد، از سنگ‌های قیمتی و جواهرات گوناگون نیز استفاده می‌شود که در این مورد با استفاده از هنر صنعت گران طلا و جواهر در استفاده از سنگ‌های قیمتی، میتواند زیبایی و جلوه خاصی به طرح های طلا، به ویژه برای سرویس های طلا ایجاد کند.

سرویس طلا عروس

در انتخاب سرویس طلا، رنگ پوست میتواند یکی از فاکتور های مورد توجه باشد ، بطوریکه اگر پوست گندمگون باشد (حالتی بین سفید و برنزه) ترکیبی از طلای زرد و طلای قرمز انتخاب مناسبی خواهد بود و برای پوست های سفید، طلای سفید انتخاب بهتری است و درخشندگی و جلوه‌ی بهتری را خواهد داشت. توجه به فرم و گردی یا درازی صورت و همچنین کوتاهی یا بلندی گردن نیز میتواند در انتخاب مدل سرویس طلای شما مهم باشد بطوریکه اگر گردنی کشیده و بلند دارید، گوشواره های بلند و پهن مناسب شما خواهد بود و اگر گوش ها کوچک باشد، گوشواره چسبان انتخاب بهتری میباشد.

به قفل‌ها توجه کنید، قفل ها باید سالم و مستحکم باشند. از دست دادن طلا در اثر باز شدن قفل، میتواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.
اگر قصد خرید سرویس هایی با طراحی سنگ‌ های قیمتی را دارید، هماهنگی رنگ سنگ‌ها و لباسی که می‌خواهید بپوشید، میتواند از نکات مورد توجه شما در خرید سرویس های طلا و جواهر باشد.

و اما در آخر بهتر است طلایی انتخاب کنید که برای مدت‌ها جلوه خود را حفظ نماید و برای این کار بهتر است با مدل‌های روز و مورد توجه در سرویس‌های طلا کمی آشنایی داشته داشته و از مراجع خرید معتبر به دنبال خریدی مطمئن باشد.. به یاد داشته باشید که هزینه های تعویض یا عدم رضایت شما را کاهش داده و خریدی جذاب را برای خود به ارمغان آورید. مجموعه ای از سرویس های کلکسیون طلا ملک ثابت در لینک زیر قابل مشاهده میباشد.

محصولات گالری کلکسیون طلا ملک ثابت