برای مشاهده گزیده ای از حلقه های ازدواج کلکسیون طلا میتوانید اینجا کلیک کنید.

معمولا زوج‌های جوان به هنگام ازدواج، حلقه به دست کرده تا دیگران متوجه متاهل بودن آن اشخاص شوند. این حلقه ها 
نشانه ای از پیوند جاودانه و عاشقانه دو نفر برای تمام زندگی هستند و انتخاب آنها متناسب با فرهنگ و رسوم هر خانواده و عرف اجتماعی محل زندگی و مواردی از این دست خواهد بود و از این رو جنس حلقه، شکل و فرم حلقه و کیفیت ساخت آن و مواردی از این دست بسیار در انتخاب حلقه مورد توجه افراد میباشد.

اولین قدم برای انتخاب یک حلقه، انتخاب جنس آن است. در میان فلزهای قیمتی زیادی که برای این انتخاب وجود دارد، استفاده از طلای سفید یا زرد برای حلقه نامزدی مرسوم تر است، بطوریکه معمولا طلای زرد برای عروس و دامادهای سنتی بهترین گزینه بوده و طلای سفید گزینه مورد توجه برای افرادی است که تمایل زیادی به تجمل‌گرایی و زرق و برق زیاد ندارند و در عین حال دوست دارند یک تکه طلای شیک و زیبا داشته باشند. و اما حلقه های پلاتینیومی که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند. پلاتینیوم که نوعی فلز سفید رنگ است، مقاومت بالایی دارد بطوریکه می توانید هر روز با خیال راحت این حلقه‌ها را در دست داشته باشید بدون اینکه لازم باشد نگران باشید خط و خشی روی آنها بیفتد.

حلقه نامزدی

اما انتخاب سایز یکی دیگر از موارد مورد توجه در زمان انتخاب حلقه است. در زمان انتخاب از حلقه‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد بپرهیزید، زیرا به مرور زمان تاثیر بدی بر فرم انگشتان شما خواهد گذاشت و همیشه بهتر است که حلقه ازدواجتان را کمی بزرگتر از سایز انگشتان انتخاب کنید بطوریکه نه آنقدر بزرگ باشد که انگشتر در انگشت شما بچرخد و نه آنقدر تنگ که از بند انگشتتان عبور نکند. براحتی با استفاده از خطکش سانتی متری و یا یک نوار کاغذی یا پارچه ای نیز می‌توانید سایز انگشتر خود را محاسبه نمایید اما دقت کنید تعیین سایز را در چند مرحله و در ساعات مختلفی از شبانه‌ روز انجام دهید چراکه سایز انگشت شما با توجه به گرمی و سردی هوا میتواند در ساعات مختلف با هم متفاوت باشد.

حلقه طلای سفید

در انتخاب طرح برای حلقه های ازدواج، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند حلقه ازدواج آن‌ها بنا به رسم گذشته یک حلقه ساده و بدون طرح باشد. اما برخی تولید کنندگان طلا و جواهر روی انگشتر شما مقداری نگین الماس یا زمرد کار می‌کنند که زیبایی خاصی به آنها میبخشد اما دقت کنید که نگین‌ها همگی با چسب روی حلقه قرار می‌گیرند پس بهتر است اجازه تماس با آب را به حلقه ندهید چرا که ممکن است نگین‌های آن جدا شود!
حلقه های طرح دار نیز که این روزها از رایج ترین حلقه های بازار میباشدند معمولا طراحی یکسانی برای هر دوحلقه در نظر گرفته میشود به عنوان مثال روی هر حلقه شکل یک قلب قرار میگیرد و بنابراین تنوعی بی‌شمار در طرح های آنها وجود خواهد داشت. 

گزیده ای از حلقه های طلا کلکسیون ملک ثابت از طریق لنک زیر قابل مشاهده خواهد بود.

گزیده ای از حلقه های ازدواج کلکسیون طلا