برا انتخاب انگشتر که یکی از جواهرات معمول و روزمره شما به حساب می آید، شاید خاص بودن و منحصر بفرد بودن یک انگشتر، از این جهت مهم باشد ک میخواهید بدانید با پوشیدن آن چه تاثیری روی اطرفیان و دوستان خود خواهید گذاشت و استنباط دیگران از ظاهر شما چه خواهد بود.

از این رو مواردی که در ادامه این مقاله آمده است میتواند به شما کمک کند تا به رضایت مناسبی از خرید خود در میان تنوع گسترده انگشترها و جواهرات موجود دست یابید.

امروزه سبک های مینیمال، با طراحی ساده و ظرافت بالا و تزئینات حداقلی از محبوبیت زیادی برخودارند. استفاده از این سبک کارهای مدرن و در عین حال با جذابیت بالا ، میتواند همراه با پوشیدن لباس های غیررسمی نیز ظاهری آسوده و آسان گیر را از شخصیت شما به دیگران القا نماید.

انگشتر مد روز

داشتن ظاهری مطابق با مد روز و ترندهای جهانی، همواره با این انتخاب برای شما تسهیل خواهد شد.

انگشترهایی با نگین هایی از سنگهای رنگی و تزئینی متفاوت میتواند ظاهری دوستانه و صمیمی را همواره از شما تداعی کند. و در صورتی که از پوشیدن لباس های تمام سیاه و رسمی اجتناب کنید میتوانید با انتخاب این تنوع رنگی از سنگ ها، با ایجاد کمی تنوع از ظاهری یکنواخت و روزمره دوری جویید.

انگشتر مینیمال

همچنین استفاده از انگشترهای حکاکی شده برای داشتن ظاهری سنت شکن ، انگشترهای درشت برای داشتن ظاهری متمایز و خاص، و انگشترهای نیم بند برای داشتن ظاهری مدرن تر میتواند در نظر شما برای انتخاب انگشتر مناسب ، تاثیر گذار باشد.

از طریق لینک زیر میتوانید تنوعی از انگشترهای گالری کلکسیون طلا ملک ثابت را مشاهده نمایید.

انگشتر - کلکسیون طلا ملک ثابت

انگشتر خاص